Nyår 2009-2010 i Goa

18 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Andr3as
Andr3ass bild
Erfaren användare
Erfaren

Någon som har tidigare erfarenheter eller kanske till och med vet vad som händer i Goa-trakterna på nyår?

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Ja fy fasen, aldrig mer Goa säger jag under jul och nyår.....eller jag vet inte nu kanske men då jag var där var det skitjobbigt.
Jag gillade det inte, alldeles FÖR mycket folk och fylla, stranden var knökfull och det var inte lugnt någonstans.
Det kanske har ändrats men så var det i allafall i norra Baga 2003/4.
Mvh Eva

EmmaJ
Nybörjare
Nybörjare

Hej

JAg förstår vad du menar, men det kan också vara en väldigt rolig upplevelse om man är beredd på att trängas.. :D

Veckan mellan jul och nyår kommer väldigt mycket indiska turister ner med stora bilar, det är ganska svårt att ta sig fram i trafiken men mycket roligt.

På stranden i Candolim brukar det vara en stor festival som varar i tre dagar som heter sunburn måste besökas! Dagen innan nyårsafton är det också alltid en stor strandfest på stranden i baga nedanför Titos road.

Glöm inte bort att gå till Titos någon kväll speciellt den veckan är det en upplevelse jag lovar!

Lycka till!

Andr3as
Andr3ass bild
Erfaren användare
Erfaren

Japp, Nyårsafton är väl en sådan dag där man får acceptera lite stök och liv ; )

Okej detta låter ju helt klart intressant! Tack för infon Emma

Andr3as
Andr3ass bild
Erfaren användare
Erfaren

Vad är det för stil på musiken på strandfesterna?

Music81
Veteran
Veteran

att trängas kan va mysigt så länge det är med bra folk :D :D

andreass
Upplyst användare
Upplyst

Sedan kan man också crowdsurfa!

heno.sthlm
Veteran
Veteran

Andr3as skrev:
Vad är det för stil på musiken på strandfesterna?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SsEbnOo11hw[/youtube]

Andr3as
Andr3ass bild
Erfaren användare
Erfaren

Fullon och Psytrance 8)
Blir nog kanon!

EmmaJ
Nybörjare
Nybörjare

Det blir super!

Jag har bott i Goa i två vintar och åker tillbaka på semester i morgon...

Lite avundsjuk på dig som får spendera en riktigt rolig tid i Goa. Hör av dig om du vill ha mer Goa-tips.. :-)

Ha det skoj!

Andr3as
Andr3ass bild
Erfaren användare
Erfaren

Hur länge stannar du Emma?

heno.sthlm
Veteran
Veteran

Andr3as skrev:
Fullon och Psytrance 8)
Blir nog kanon!

kommer bli kanon ;) jag o polarna kommer upp runt 28/29 december först svänga runt lite i kerala =) polarna har styrt upp boende åt oss på palolem beAch ska bli sjukt nice =D full power

EmmaJ
Nybörjare
Nybörjare

Hej

stannar bara 19 dagar, men åker mycket till Goa på jobb under vintern :-) Hoppas på nyår!

Älskar Palolem åkte alltid dit då jag var ledig... glöm inte bort Cafe del Mar och silence noice party torsd och lördag!

Hoppas vi ses där!

Music81
Veteran
Veteran

Undra om man kanske själv kanske kan få riva av ett set där..då jag själv producerar egen elektronisk musik...dock ingen psy/fullon, mer åt chillout/down-tempo hållet.

Airam
Småpratare
Småpratare

Hej!

Jag och pojkvännen ska tillbringa jul och nyår i Goa, eventuellt att det blir några vänner också. Jag hade tänkt att ställa samma fråga. En fet nyårsfest i Goa 2009 skulle vara perfekt! Är du ensam eller vet du fler som ska dit?

Maria

divakara
Erfaren användare
Erfaren

Verkar vara många här som planerar nyår i Goa, jag och två tjejkompisar tänkte tillbringa nyåren i Arambol,
någon som har några erfarenheter av det? Verkar rätt chill stämning där, kanske inte riktigt lika hetsigt som Vagator eller?
Men å andra sidan är det väl full fart i hela Goa under nyår antar jag :D

/Asinja

Anjuna
Anjunas bild
Orakel
Orakel

heno.sthlm skrev:
Andr3as skrev:
Fullon och Psytrance 8)
Blir nog kanon!

kommer bli kanon ;) jag o polarna kommer upp runt 28/29 december först svänga runt lite i kerala =) polarna har styrt upp boende åt oss på palolem beAch ska bli sjukt nice =D full power

Vad skoj. Var kommer ni att kvarta pa Palolem? :sover:

Anjuna
Anjunas bild
Orakel
Orakel

Kanske kan ni hitta några balla fester här eller fråga folket på sidan om de vet vad som stundas..=)
Parta för mig också är ni goa, för jag arbetar hela nyårshelgen=(
*kram*