Någon som har tidigare erfarenheter eller kanske till och med vet vad som händer i Goa-trakterna på nyår?
Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Ja fy fasen, aldrig mer Goa säger jag under jul och nyår.....eller jag vet inte nu kanske men då jag var där var det skitjobbigt.
Jag gillade det inte, alldeles FÖR mycket folk och fylla, stranden var knökfull och det var inte lugnt någonstans.
Det kanske har ändrats men så var det i allafall i norra Baga 2003/4.
Mvh Eva
Hej
JAg förstår vad du menar, men det kan också vara en väldigt rolig upplevelse om man är beredd på att trängas.. :D
Veckan mellan jul och nyår kommer väldigt mycket indiska turister ner med stora bilar, det är ganska svårt att ta sig fram i trafiken men mycket roligt.
På stranden i Candolim brukar det vara en stor festival som varar i tre dagar som heter sunburn måste besökas! Dagen innan nyårsafton är det också alltid en stor strandfest på stranden i baga nedanför Titos road.
Glöm inte bort att gå till Titos någon kväll speciellt den veckan är det en upplevelse jag lovar!
Lycka till!
Japp, Nyårsafton är väl en sådan dag där man får acceptera lite stök och liv ; )
Okej detta låter ju helt klart intressant! Tack för infon Emma
Vad är det för stil på musiken på strandfesterna?
att trängas kan va mysigt så länge det är med bra folk :D :D
Sedan kan man också crowdsurfa!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SsEbnOo11hw[/youtube]
Fullon och Psytrance 8)
Blir nog kanon!
Det blir super!
Jag har bott i Goa i två vintar och åker tillbaka på semester i morgon...
Lite avundsjuk på dig som får spendera en riktigt rolig tid i Goa. Hör av dig om du vill ha mer Goa-tips.. :-)
Ha det skoj!
Hur länge stannar du Emma?
kommer bli kanon ;) jag o polarna kommer upp runt 28/29 december först svänga runt lite i kerala =) polarna har styrt upp boende åt oss på palolem beAch ska bli sjukt nice =D full power
Hej
stannar bara 19 dagar, men åker mycket till Goa på jobb under vintern :-) Hoppas på nyår!
Älskar Palolem åkte alltid dit då jag var ledig... glöm inte bort Cafe del Mar och silence noice party torsd och lördag!
Hoppas vi ses där!
Undra om man kanske själv kanske kan få riva av ett set där..då jag själv producerar egen elektronisk musik...dock ingen psy/fullon, mer åt chillout/down-tempo hållet.
Hej!
Jag och pojkvännen ska tillbringa jul och nyår i Goa, eventuellt att det blir några vänner också. Jag hade tänkt att ställa samma fråga. En fet nyårsfest i Goa 2009 skulle vara perfekt! Är du ensam eller vet du fler som ska dit?
Maria
Verkar vara många här som planerar nyår i Goa, jag och två tjejkompisar tänkte tillbringa nyåren i Arambol,
någon som har några erfarenheter av det? Verkar rätt chill stämning där, kanske inte riktigt lika hetsigt som Vagator eller?
Men å andra sidan är det väl full fart i hela Goa under nyår antar jag :D
/Asinja
Vad skoj. Var kommer ni att kvarta pa Palolem? :sover:
Kanske kan ni hitta några balla fester här eller fråga folket på sidan om de vet vad som stundas..=)
Parta för mig också är ni goa, för jag arbetar hela nyårshelgen=(
*kram*