Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Norge, Finland, Island, Danmark?
Mvh Eva
Behöver en till bild.....jue.... :cry: :lol:
Mvh Eva
Nix.
Tyvärr, scannern är trött.
Irland, Skottland, Österrike, Schweiz, Turkiet?
Mvh Eva
Fel, fel, fel, fel och fel! :D
Du var inte med på den resan?
Monaco, Monte Carlo, Rumänien, Bulgarien, Ungern, Slovenien, Belgien, Estland, Litauen, Lettland, Tjeckien, Kroatien?
Mvh Eva
Fel, fel, rätt, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel, fel :)
Semesterort och namn på vaktmästaren på hotellet krävs förstås också.
San Marino och Luxenburg tror jag ingen har gissat på :? , någonstans i forna Jugoslavien, alla delar finns nog inte heller med bland gissningarna tror jag :D
Någonstans på Krimhalvön i Ukraina kanske?
Malta eller Cypern?
AH, de missade det, höll jag också på att göra....Rumänien, Bukarest?
Mvh Eva
Nationalmuseum Bukarest?
Mvh Eva
Mamaia? :?
Mvh Eva
Många gissningar var det, men rätt blev det till slut :jul: :mrgreen:
Vaktmästaren hette för övrigt Petrescu.
Din tur!
Haha, det är ju inte klokt......gillar den här tråden...tur man är hemma och sjukskriven, får väl abstinens när man börjar jobba.... :lol:

Ok snart dags att gå till källaren men men ska väl hitta något här ändå......hm....låt mig se.... :roll:
Var är vi nu då?
Mvh Eva
Uploaded with ImageShack.us
Har sett ett liknande, men något mer diskret, hus i Huddinge... Är bilden från Sverige?
Åh jag som trodde detta var lite klurigare och liten kuggfråga....ja det är Sverige men var? Huddinge är fel!
Mvh Eva
Nej, huset i Huddinge var inte ett Vita Huset, men ungefär lika kitschigt - det är ett hus för en romersk kejsare. Det där är antagligen i Borlänge.
Haha antagligen? Det ÄR Borlänge!
Din tur! :lol:
Mvh Eva
Hittar du inte fler bilder tommypeters? :D
Väntar ivrigt.....
Mvh Eva
Jag har haft fullt upp idag och inte kunnat leta. Albumen är genomgångna, men jag har massor med bilder som inte är i album.
Det kommer en bild om en liten stund, men lös nu den här så länge - krångla inte... :D
http://www.indien.nu/forum/viewtopic.php?p=64302#p64302
OK, en ny bild:
Norge, Canada?
Och nej, det andra det kan jag inte lösa, det får andra göra... :D
Mvh Eva
Nej, tyvärr.
Fegis.
Usa? :?
Jadå, du får kalla mig fegis men jag fattar inte ett jota av det du skrev i den tråden....haha
Mvh Eva
Nej.
Det kommer ingen annan att göra heller, utan att lirka fram ledtrådar och hjälp från mig. men jag är rätt trevlig och hjälpsam när det gäller sånt...
Österrike? Schweiz? Frankrike? Italien? :?
Mvh Eva
NoNoNoNo... :wink:
Nya Zeeland, Pakistan? Alaska? Ryssland? :?
Mvh Eva