Boende i Arambol Nyår 2014

3 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Lajjnan
Lajjnans bild
Veteran
Veteran

Hej på er allihopa! 

Nu är det snart dags att resa till Indien igen, planet går 23/12. 
Jag har försökt hitta någon någolunda ny tråd om boende i Arambol, men alla är flera år gamla som jag hittar. 
Vi tänkte fira nyår i Arambol, och jag undrar nu om någon kan tipsa om bra boende som vi kan boka redan nu? Det kommer ju vara ganska fullbokat då vi kommer under det högsta högsäsongen, så det blir ju svårt att bara åka dit och leta boende som vi brukar göra annars. 

Vi vill gärna ha ett guesthouse liknande boende nära "huvudgatan" där alla butiker ligger. 
Gärna nära stranden :) 
Vi vill nog inte ha någon hydda, då det blir kallt på nätterna denna årstid ( Vi höll på att frysa ihjäl när vi bodde i hydda där i januari för några år sedan) 
Billiga alternativ är självklart väldigt välkomna! Men jag vet ju också att eftersom det är högsäsong så är priserna också höga.

Jag bli väldigt tacksam för hjälp och tips Smile

Vänligen 
Caroline

pjoter57
Erfaren användare
Erfaren

Är du ute på alla trådar? Smile

Kallt på nätterna? Jag har ju precis varit där - jag hade ju 20-24 grader på natten - ibland mer än så. 

Lajjnan
Lajjnans bild
Veteran
Veteran

Hej, 

Jag har försökt leta bland trådar här, satt ett tag, men hittade bara gammla. Så jag tänkte att det kunde ju vara bra att starta en ny kanske som också blir lite mer aktuell. Men om du har en tråd som är uppdaterad 2014 så får du jätte gärna dela med dig :) 

Vi var i Arambol första gången för 3 år sedan i Januari och sov i en trähydda vid stranden, det slutade med att vi tömde ut våra väskor med kläder över oss för att det var så kallt, haha! Dagen efter flyttade vi in i ett guesthouse och där var det mycket varmare Smile Var även där förra året och även då sjönk temperaturen rätt mycket på natten. 

Vänligen 
Caroline