Calangute 20 januari - 5 februari

43 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
liasmilla
Nybörjare
Nybörjare

Hej alla,

vilken trevlig tråd! Jag registrerade mig som medlem direkt.

Sambon och jag tänker ta en sista-minuten-resa (flygstolar) till Goa den 27/28 januari och stanna i två veckor. Vi har bott i Candolim, Baga och Arpora tidigare, så nu tänker vi leta efter ett trevligt hotel i Calangute. Har sms:at Chalston, men inte fått svar ännu. Tänker också fråga efter lediga rum på Empire. Någon som har något tips på ett annat trevligt hotell?

Vilka av er är kvar? Träffar er gärna på ett Shak.

Glada tillrop från ett soligt Stockholm :D

Annika

Kitty
Veteran
Veteran

Vi får ju så klart ha ngn träff även den veckan ( 5), håll ögonen på den här tråden så skriver vi in hur, var och när :D :jul: :shockad: :silly: :hot: :mrgreen: :wink: :lol: :)

liasmilla
Nybörjare
Nybörjare

Vad kul! :hot: Annika

Kitty
Veteran
Veteran

Härligt, nu är vi nio st till träffen på Mermaid :hot: :hot: :hot: :hot:

liasmilla
Nybörjare
Nybörjare

Hej nu är resan bokad. Vi kommer till Calangute den 28 januari. Vi kommer förhoppningsvis att bo på Empire Beach. Hoppas vi kan ses innan ni åker hem. Ha det så trevligt på er träff imorgon.

Annika

Kitty
Veteran
Veteran

Hej pa er. mandagen den 2/2 09 kl 20.00 pa Mermaid i Candolim vid Whispering Palms hotel, har vi forum traff igen. Hoppas att det blir lika manga och lika trevligt som forra gangen. Ni som vill vara med kan skicka ett sms till Uffe +46703437214 sa skriver vi upp er senast sondag formidda far ni hora av er. Eller skicka ett sms om ni bara vill ha kontakt med ngra som ar svenska har nere och vill snacka bort en stund. Vi, Uffe o Kitty, finns kvar i Goa till 4 feb. En liten avstickare gor vi pa torsdag ner till Palolem for att overnatta i en Cocohut. Vi aker fran Charlston torsd morron kl 8 sa om nagon vill va med o dela taxi ner dit sa hojta (eller messa e kanske lattare).
Nu ska vi kasta oss ut i det varma goanska natt vimlet igen. Ha det gott, Uffe o Kitty

glenn_f
glenn_fs bild
Veteran
Veteran

Klart vi kommer har skickat ett SMS vi blir 3 st
Glenn :D :D

Kitty
Veteran
Veteran

puffar upp traden

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Jag håller kollen på er :lol:

Pratade med Katarina (som driver Mermaid tillsammans med sin goanske man) och hon tyckte
att det var jättekul att ni kom. Dessutom var det 80% svenskar just den kvällen så hon gick
omkring och myste.

Har ni lust att göra mig en tjänst?
Kan någon försöka komma ihåg att ropa Hallå Marängen till henne? Vi kallar henne för det efter
att ha suttit uppe i hennes kök när hon bakade maränger till den underbara desserten Pavlova.
Prova den, it´s to die for! :D

Katarina har humor så det hade varit askul om ni ropade det allihopa. Jag lovar att hon kommer
att skratta gott (och hon lär fråga om ni har snackat med Helen).

Jo en sak till, missa inte vitlöksbrödet!

jenny Dahl
Veteran
Veteran

Desserten Pavlova har jag oxå ätit, jättegod!!

/Jenny

dette
dettes bild
Veteran
Veteran

:mrgreen: Tycker att det låter trist det ni håller på med...träfffas och skratta å ha kul..nej fy! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (fick lön igår o har redan lagt undan de första tusenlapparna till nästa resa...) Jag menar: Ha det skittrevligt och njut! 8)

liasmilla
Nybörjare
Nybörjare

Hej!

Hasse och jasg kommer garna till Mermeid den 2 februari. vi har en traff med ett annat svenskt par pa eftermiddagen och far sakert med oss dem till traffen ockso. Har dock inte deras telefonnummer, sa jag kan inte ge nagot sakert svar forran pa mandag. Ser fram emot att ses. Nu vantar beachen, igen :hot:

Annika
+46 733 66 51 61 Annika
+46 739 325 295 Hasse