Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

När man är på väg spelar det ingen roll vad klockan är, man måste ju fira att det är Dagen D :lol:
Dessutom har man ju varit uppe hur länge som helst innan man går på planet så det känns mer som lunchtid.
Ni lyfte för 45 minuter sedan och jag är inte alls avundsjuk......... :P
Tor 10 Dec 09 - NVR847 (NOVAIR)
Avgångtid: 06:20 Från: Stockholm/Arlanda
Hej Anders, kul med en ny forumsdeltagare!
Har lagt in dig i listan och jag antar att du reser med Apollo och slutdestination är Goa? :)
fen .. ingen som åker med mig =(
Stämmer bra. Åker med Apollo till Goa och Calangute. Blir 1:a gången till Indien så ser verkligen fram emot att testa ett helt nytt resmål :D
Det skall bli roligt att höra vad du tyckte när du kommer hem :D
Någon mer som har bokat? :D
för in mig i listan, jag är inte med :hot:
MH-åker från Arlanda 14 januari apollo
Åh förlåt, det var verkligen inte meningen att missa detta! :oops:
Nu ligger du i listan! :D
9 februari, British Airways Köpenhamn-London-New Delhi :D
Fixat! :D
Hej vänner jag färdas med Turkish Airlines med avgång Köpenhamn 4 februari destination New Delhi.Reser vidare med Go Air till Goa den 7 februari.Tillbaka till Delhi med Go Air den 21 februari.Hem igen den 24 februari från Delhi med Turkish Airlines.Jag reser ensam och är positiv till kontakt från andra resenärer. :D Ingo
Jag trodde jag hade skrivit här men hittade inte mitt inlägg.
Vi åker, jag, man + 3 vuxna/halvvuxna söner och en flickvän, från Kastrup den 21/12. Vi landar i Bombay och tar oss vidare till Kerala.
Kommer att vara i Goa från 1-9 januari.
Annika
Ingo & viajon fixade! :D
Hej
Äntligen blir det åka av från
Arlanda den 25 mars 2010/ KFL / Apollo / Sthlm-Goa. :D
Fixat! :D
Stockholm ökar och ökar.
26 November / alexxx + sambo / Apollo / Stockholm-Goa
Hör gärna av er för samåk/taxi eller ev utflykter eller annat hålligång :D
Där kom en Stockholm till och en ny träff - karinoska och alexxx + sambo åker med samma plan :mrgreen:
ingo flyger vidare från New Delhi till Goa 7 februari med Go Air och tillbaka till Delhi igen den 21 februari och åter till Köpenham den 24 februari med Turkish via Istanbul.
Ingo, då kanske vi ser varandra på flygplatsen i Delhi den 7;e. Beror iof på när du åker, men vi landar 04.55 eller nåt och flyger vidare mot Kolkata kl 09.
25 Mars / tomas.andersson70+sambo / Apollo / Stockholm-Goa 8)
Fixat och en ny träff! :mrgreen:
Jag flyger från Stockholm till Mumbai via Istanbul med Turkish Airlines den 1:a mars men jag har inga planer på att åka till Goa.

Done :D
Hur länge stannar du i Indien Mats och vart skall du?
hur länge? Titta i inlägget ovanför ditt... :wink:
Vad skyller man på....... morgontrötthet? :mrgreen:
Jag skall besöka Kaziranga National Park i Assam 3-8 mars 2010. Jag flyger med Jet Airways från Mumbai till Guwahati den 3:e mars. (Nationalparken ligger 217 kilometer eller sex timar med taxi från Guwahati.)
Tyvärr måste jag vara tillbaka på arbetet redan den 11:e mars varför jag (denna gång) tyvärr inte hinner hälsa på er i Goa.
Jag hoppas att jag får se många:

Lite mysko att jag sett dig på minst 2 schacks i calangute senatste tiden, du som inte skulle till Goa!
:hot:
Jag skall besöka Kaziranga National Park i Assam 3-8 mars 2010. Jag flyger med Jet Airways från Mumbai till Guwahati den 3:e mars. (Nationalparken ligger 217 kilometer eller sex timar med taxi från Guwahati.)
Tyvärr måste jag vara tillbaka på arbetet redan den 11:e mars varför jag (denna gång) tyvärr inte hinner hälsa på er i Goa.
Jag hoppas att jag får se många:
:hot: :hot: :silly: :silly:
Jag önskar att du hade rätt:
vreseflygplats / avresedatum / forumsnamn / flygbolag eller charterbolag / flygväg
Arlanda / 20091230 / Noppe / Turkish / Arlanda -Istanbul - Mumbai - Kerala