Vet inte om ni har tillgång till bredband och/eller brukar förgylla era grå arbetsdagar med webradio, men det gör jag. Måste bara tipsa om http://www.apnaradio.com som nästan alltid bjuder på ett sjujäklars punjabisväng.
Helst ska man väl lyssna på musiken på sjukt hög volym genom ett par spuckna högtalare i en rickshaw för att få den rätta känslan men man kommer en bit på vägen i alla fall.


Helt klockrent! :)