Hejsan !
Vill bara skriva och beratta att jag har antligen natt mitt mal med min resa. Jag har varit forst i Delhi sedan Agra sett Taj Mahal och sedan Varanasi och sett Gagnes och nu ar jag antligen framme i min hemstad dar jag bodde i 5,5 ar innan jag blev adopterad till Sverige. Nu sa borjar jakten pa att hitta tillbaka till mina rotter. Besoka mitt barnhem som ligger runt Victoria Memioral park street. Vi far se om jag hittar barnhemmet. Ga garna in pa resedagboken och sok pa Indien-Thailand och folj min spannande resa med min svenska familj. Dar kan man lasa i dagboksform allt som hander och vad for skoj vi gor. Tack for en underbar sida. Har haft bra anvandning av denna sida hela detta ar.
Kram/P


Låter spännande!
Hoppas du hittar det du söker!