Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

16/11 / tommypeters m. fru / Qatar Airlines / Stockholm-Doha-Mumbai (-Goa)
2/11 / ozzy / Swiss air / Stockholm-Zurich-Mumbai (-Goa)
Listan uppdaterad med Tommy och Ozzy - där kom en träff :D
Ska ta med bröder på deras Indiska premiärtripp! Dom blir ett par veckor, Jag och sambo stannar längre... Hade bestämt resdatum och bolag igår, men det kan bli ändring i sista sekunden...
Skriver in om det blir annat alternativ. Ledsen om det blir bängligt. Trodde det var spikat. Nästa gång blir det info. först med biljett i hand! :)
BOKAT! :D
Det blev ändrat efter mycket velande och planerande...
4 november / ozzy / Qatar airways / Stockholm-Doha-Delhi-Goa
29 September/anniepannie/Qatar Airways/Stockholm-Doha-Delhi,
avgång 16:15 29 September och ankomst 08:00 den 30 September.
Hurra!
Nu är listan uppdaterad :D
Sticker till Dehli 5e Januari från Köpenhamn
Ursäkta dröjsmålet men nu skall alla vara inlagda i listan.
Skulle vara väldigt tacksam om ni ENDAST skriver som i nedanstående exempel
så att jag slipper sitta och redigera texten:
3 december / Nepomuk / Turkish Airlines / Stockholm-Mumbai-Goa
(Avresedatum / forumsnamn / flygbolag eller charterbolag / flygväg)
Vilket bolag flyger du med och skall du enbart till Delhi eller åker du vidare?
Svalt en gurka sidledes...?
Den enda som är pinsam här är du Laban.
Sluta läs här om det är så eländigt. Har egentligen gjort inställningar så jag slipper se dina inlägg men eftersom tommypeters klistrade in ditt inlägg så fick jag syn på det.
Tror de flesta här ser att DU slutar, har svårt att se att du skulle ha någon större uppbackning.
Men ha en bra dag ändå :D
Laban, skärpning! På Indien.nu finns det plats för seriösa funderingar, sociala trådar för folk som vill träffas, frågor, tips och mycket mer - men det finns inte plats för sura och griniga kommentarer, personliga påhopp och liknande. Se detta som en varning!
hej
jag håller med henric. om någon vill skapa möjligheter att flera möts på sitt indienäventyr så kan detta vara ett bra sätt. det finns ingen anledning att spy galla över det
Hur kan du skriva så där, är du avundsjuk på all energi och kunskap som GooGoo har?
Denna kommentar var verkligen under bältet och låt mig påminna om att denna tråd "indien.nuare på samma plan, inte hade existerat utan GooGoo :hot:
All heder och respekt för GooGoo, som kan, vet och gör så mycket för oss- hon är en ★
Jag hoppas att indien.nuare vill fortsätta att skriva om sina avresor trots det som skrevs.
Det har funnits och finns fortfarande de som gärna träffar forumsmedlemmar utanför forumet
i verkliga livet och inte att förglömma, många har knutit nya kontakter och fått nya vänner.
Jag tycker att det stora antalet som skriver in sina resor i den här tråden talar sitt tydliga språk. Ditt initiativ är väldigt uppskattat GooGoo! Även om jag kommer vara grymt avis när du sitter på planet ner och jag vet att det är mer än en månad kvar innan jag själv får åka...
Keep up the good work!
/anna
Oj vi har glömt att skriva in när vi ska åka .......
Den 18 jan - 2 feb, vi åker med Apollo, avresa från Kastrup med NVR843 kl 06.45
går flyget till Goa :hot: (resan ändrad från den 17 jan).
Först Ciarans, Palolem 18-28 jan, sen Charlton, Calangute 28 jan - 1 feb
Lääääääängtar!!!!!! :silly:
Fixat.
Hör av er när ni kommer till Calangute om ni känner för att träffas och äta middag någon kväll :D
:D Vi åker den 11 jan Turkish Airlines Arlanda--Istanbul--Mumbai
12 jan Jet Airways Mumbai-- GOA
Rose-Marie och Ture
Listan uppdaterad :D
Hej!
Jag och min syster reser till Goa i dec-11 :D
30 dec/Carina och Susanne/Apollo/Stockholm-Goa
Listan uppdaterad :D
27 december / Air India / Bangkok - Mumbai - Trivandrum - [tåg, buss, moppe] - Goa - Mumbai - Bangkok
7 november / Sofia / Turkish airlines / Stockholm-Istanbul-Mumbai / Tåg till Goa
Tror det börjar bli dax att, så även för mig dinga in resfärd och datum :hot: den låånga vägen men ack så prisvärda
Stockholm 15 mars 2012 Anjuna Swiss air: Arlanda->Zurish->Mr Jet: Mumbai->Goa
till indien för 21 gången. vi åker 5 nov och hem i slutet av mars. vi har ingen biljett. det är billigare att köpa biljetter i indien.
Härligt, då kanske vi kan ses med GooGoo och äta en bit och ta oss ett glas? :D
29 augusti / Vidborg / Qatar Airways / Köpenhamn-Doha-Mumbai