PONDYCHERRY & AUROVILLE (Tsunamin)

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
mindlesstraveler
Offline
Veteran
Veteran
Blev medlem: 2003-08-01

Har inte reflekterat det förren jag inte fick svar från en vänn nere i Auroville... Troligen har han bara inte svarat men...
Vet någon någoting om vad som har hänt där efter tsunamin?? Eller det kanske inte har hänt ett skit?

Adam
Offline
Nybörjare
Nybörjare
Blev medlem: 2004-07-11

HEj!

Jag har haft kontakt med vanner i Auroville. De drabbades inte sa hart dar sa tror inte du behover vara orolig savida inte dom var ute o simmade eller natt.
Vet att spirulina farmen nara havet fick sina bassanger overskoljda men annars inte hort natt.

ADam