Rajasthan

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tom
Offline
Erfaren användare
Erfaren
Blev medlem: 2006-04-12

Hej,
Nu åker hela familjen till indien redan nu på måndag 21 aug för tre månader. Flesta tiden tillbringar vi i rajasthan.
Ojjjjj va gått kommer vi att äta där. Chat, Pani Puri, Mithai, En sak som är min favrit heter PAAN på hindi. Beatels blad.
Har nån provat den?
Alla är välkomna att hälsa på oss om nån känner för det.
Tom

akcn
akcns bild
Offline
Orakel
Orakel
Blev medlem: 2011-04-20

Hej!

Hoppas du får eller ni får en härlig tid... :D :D

Själv kommer jag nog inte till Rajasthan förrän nästa sommar.... men är grymt sugen på att åka nu!!!

Får man fråga vad ni ska göra??

Ha det super och håll oss gärna uppdaterade!!

Lycka till!
Anna