Hej,
Nu åker hela familjen till indien redan nu på måndag 21 aug för tre månader. Flesta tiden tillbringar vi i rajasthan.
Ojjjjj va gått kommer vi att äta där. Chat, Pani Puri, Mithai, En sak som är min favrit heter PAAN på hindi. Beatels blad.
Har nån provat den?
Alla är välkomna att hälsa på oss om nån känner för det.
Tom
Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu


Hej!
Hoppas du får eller ni får en härlig tid... :D :D
Själv kommer jag nog inte till Rajasthan förrän nästa sommar.... men är grymt sugen på att åka nu!!!
Får man fråga vad ni ska göra??
Ha det super och håll oss gärna uppdaterade!!
Lycka till!
Anna