Planerar tt ta ut pengar, i Indien, gör det illa kvickt. Vi tog ut pengar i Bangalore i förrgår, fick en kurs på 0,155 vilket är galet bra. Alltså mat för 100 RS är bara 15,50 kr, jag har räknat på 20 kr hela tiden och nu fick jag ju en mycket roligare budget :lol: . Skulle dock ha maxat uttaget och cashat ut 50.000 RS. Men visste ju inte om detta kursfall innan! :(
Trevlig dag!


Shit, det blir bara billigare att åka till indien dag för dag....
Ja, snart är det gratis! :mrgreen:
Tog ut pengar i Mumbai igar! ANNU billigare :), nere i 0,1505 nu!