Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Åh vad kul! Hur länge stannar han? Njut av er tid tillsammans här i Sverige!
Han stannar 3 veckor o jag börjar redan gruva mig för att han måste resa tillbaka... :cry:
Nä inte tänka så nu, nu ska vi ha skoj o njuta.... :wink:
Mvh Eva
Det kallas för Alzheimers Light men kommer väl antagligen att uppgraderas till HEAVY nu........ :lol:
Önskar er tre helt underbara veckor.......... herre jösses vad vi har väntat på detta!
:mrgreen: Welcome to Sweden India man! :mrgreen:
Får man fråga vad han heter i förnamn?
Hej!
Han heter Denzil o är min blivande man! :wink:
Denzil says: Thanks for the welcoming and for keeping in touch with my fiancee.

Sicken vacker man - det du yoga! :D
Hi Denzil!
We hope You will have a wonderful time with Your fiancee and enjoy Your visit in Sweden.
Please stay in touch with us here and tell us what You think of our country.
Är det han på bilden?
Du har verkligen haft tur. :wink:
yoga är det inte men kanske i yogas drömmar. :lol:
Ska göra som Gogoo;
Hi Denzil,
and welcome to Sweden!Have a nice time together with Eva and injoy our country. :D
Ja visst har jag haft tur, han är verkligen det där som jag trodde aldrig fanns... :wink:
Både på utsidan o insidan finns allt jag vill ha!
Han tackar för vänligheten att ni talar med honom o tycker det är kul att bli så välkomnad. :D
Mvh Eva
Jättekul att ni äntligen fick ses. Ha en underbar tid tillsammans.
:D
Jag väntade på min kille i 1½ år. Tur internet finns ibland :D
Hej gott folk!
Min blivande ska få skriva här vad han tycker:
Hey its very beautiful & lovely, I have never seen these kind of place before, and it was very nice to hear form you that you are in touch with my girlfriend and soon we are going to get marry.
Ohhhhhh my god I just cant believe this, but I am so happy to see my girlfriend and now I can hold her in my arms, it feels like that I am in paradise.
Ok I cant write you more later cause I have to kiss her now.
Bye
:wink:
Hej!
Harligt!! Sjalv befinner jag ju mig i Inidne hos min pojkvan och gud vad harligt det ar att antligen ses..... Njut medans ni kan sa far vi trosta varandra sedan... nar jag kommit hem och han akt tillbaka!
Jatte kul att han skriver vad han tycker!
Ha en helt underbar tid tillsammans nu!!! NJUT!!!
Kram fran Varma och "heta" Jaipur!
mvh
Anna