Visum för en indier från Kuwait till Sverige!?

71 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
britrina
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-18

Åh vad kul! Hur länge stannar han? Njut av er tid tillsammans här i Sverige!

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-16

Han stannar 3 veckor o jag börjar redan gruva mig för att han måste resa tillbaka... :cry:
Nä inte tänka så nu, nu ska vi ha skoj o njuta.... :wink:
Mvh Eva

GooGoo
GooGoos bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-18

Citat:
Tack tack, men Helene jag har ju en räknare som jag redan tatt av dig några rader upp här..hihi.

Det kallas för Alzheimers Light men kommer väl antagligen att uppgraderas till HEAVY nu........ :lol:
Önskar er tre helt underbara veckor.......... herre jösses vad vi har väntat på detta!

:mrgreen: Welcome to Sweden India man! :mrgreen:

Får man fråga vad han heter i förnamn?

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-16

Hej!
Han heter Denzil o är min blivande man! :wink:

Denzil says: Thanks for the welcoming and for keeping in touch with my fiancee.

GooGoo
GooGoos bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-18

Sicken vacker man - det du yoga! :D

Hi Denzil!
We hope You will have a wonderful time with Your fiancee and enjoy Your visit in Sweden.
Please stay in touch with us here and tell us what You think of our country.

Mimmie
Offline
Orakel
Orakel
Blev medlem: 2011-05-16

Är det han på bilden?
Du har verkligen haft tur. :wink:
yoga är det inte men kanske i yogas drömmar. :lol:

Ska göra som Gogoo;

Hi Denzil,
and welcome to Sweden!Have a nice time together with Eva and injoy our country. :D

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-16

Ja visst har jag haft tur, han är verkligen det där som jag trodde aldrig fanns... :wink:
Både på utsidan o insidan finns allt jag vill ha!
Han tackar för vänligheten att ni talar med honom o tycker det är kul att bli så välkomnad. :D
Mvh Eva

Preethy
Offline
Erfaren användare
Erfaren
Blev medlem: 2003-07-03

Jättekul att ni äntligen fick ses. Ha en underbar tid tillsammans.
:D
Jag väntade på min kille i 1½ år. Tur internet finns ibland :D

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Offline
Upplyst användare
Upplyst
Blev medlem: 2011-04-16

Hej gott folk!
Min blivande ska få skriva här vad han tycker:

Hey its very beautiful & lovely, I have never seen these kind of place before, and it was very nice to hear form you that you are in touch with my girlfriend and soon we are going to get marry.
Ohhhhhh my god I just cant believe this, but I am so happy to see my girlfriend and now I can hold her in my arms, it feels like that I am in paradise.
Ok I cant write you more later cause I have to kiss her now.
Bye
:wink:

akcn
akcns bild
Offline
Orakel
Orakel
Blev medlem: 2011-04-20

Hej!

Harligt!! Sjalv befinner jag ju mig i Inidne hos min pojkvan och gud vad harligt det ar att antligen ses..... Njut medans ni kan sa far vi trosta varandra sedan... nar jag kommit hem och han akt tillbaka!

Jatte kul att han skriver vad han tycker!

Ha en helt underbar tid tillsammans nu!!! NJUT!!!

Kram fran Varma och "heta" Jaipur!
mvh
Anna